پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معرفی 10 + 1 نرم افزار مالی شرکتی معروف برتر ایران

۱۱۸ بازديد

معرفی بهترین نرم افزارهای مالی رایگان و تجاری معروف در ایران و بررسی چند نرم افزار حسابداری شرکتی سازمانی و فروشگاهی از شرکت های پرآوازه و مشهور ایرانی در این یادداشت به تحریر درآمده است.

معرفی 10 نرم افزار حسابداری شرکتی معروف برتر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پروژه خرید نرم افزار مالی کارآمد و حرفه ای برای شرکت های کوچک و استارتاپهایی که به تازه گی فعالیت کسب و کار خود را آغاز کرده اند موضوع بسیار مهمی است. چرا که آنها نیز مانند شرکت های بزرگ به لزوم یکپارچگی مالی در پیشبرد اهداف سازمانی خود اعتقاد دارند. بنابراین سعی بر تهیه نرم افزار حسابداری کاربردی از یک شرکت قابل اعتماد در زمینه تولید نرم افزار حسابداری دارند. برای راهنمایی به این دسته از شرکت های کوچک و نوپا در تصمیم گیری به خرید نرم افزار مالی، به بررسی و مقایسه 10 مورد از بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان و معروف ایران پرداخته ایم.

1.    نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

نرم افزار سپیدار یکی از قدیمی ترین و معروفترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی تولید شده توسط شرکت نام آشنا در بازار نرم افزار ایران، یعنی همکاران سیستم می باشد. هدف از طراحی و تولید نرم افزار سپیدار پیاده سازی یک سیستم منسجم حسابداری برای مدیریت مالی بهینه در کسب و کارهای متوسط و کوچک است. با توجه موفقیت نرم افزار حسابداری سپیدار در بسیاری از شرکت ها همچون ایوند و کاشی سرامیک پاسارگاد و رضایت مندی حسابداران و مدیران مالی از کار با این نرم افزار، هم اکنون بسیاری از مدیران مالی در سازمان خود از نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار استفاده می کنند و برای استفاده بهتر، در بسیاری از آموزشگاه های حسابداری کار با نرم افزار حسابداری سپیدار تدریس می شود. یکی از دیگر افتخارات شرکت همکاران سیستم برای رفاه حال فعالان در زمینه فروشگاهی، تولید نرم افزار فروشگاهی "دشت" می باشد که در کنار دیگر نرم افزارهای فروشگاهی همچون نرم افزار فروشگاهی هلو، در بازار ایران سهم بزرگی را در دست دارند. برای دسترسی و آشنایی با دیگر محصولات شرکت سپیدار می توانید بر روی نشانی اینترنتی کلیک کنید.

https://www.sepidarsystem.com/

2.    نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد به تازگی برای استفاده صاحبان کسب و کارهای کوچک توسط شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید و وارد بازار نرم افزارهای حسابداری ایران شده است. شرکت آرین سیستم که بیش از این با تولید نرم افزارهای مالی و اداری مناسب سازمان ها و شرکت های بزرگ توانسته بود موجب یکپارچگی اطلاعات سازمانی شود، اینبار در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط با تولید نرم افزار فرداد در حوزه های مختلف خدماتی، پیمانکاری، بازرگانی و تولیدی توانسته است خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه کند. ارتباط کاربری آسان ولی کاربردی و امکانات تخصصی نرم افزار فرداد موجب شده این نرم افزار حسابداری شرکتی زودتر از حد تصور در لیست بهترین نرم افزارهای حسابداری و هم تراز با رقبای خود قرار گیرد. اگر قصد خرید یا دریافت دمو نرم افزار حسابداری فرداد را دارید می توانید به راحتی به آدرس سایت مراجعه کنید.

https://www.fardadgroup.com/

3.    نرم افزارهای حسابداری پارمیس

در سال 1383 نرم افزارهای حسابداری پارمیس با هدف ارائه خدمات مالی و حسابداری فعالیت خود را با تولید نسخه های مختلف نرم افزار حسابداری آغاز و با ارائه نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، بازرگانی، تولیدی و شرکتی پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان بوده است. همچنین پارمیس با تولید ماژول و سامانه پیام کوتاه، سبد محصولات خود را متنوع کرده و توانسته است با ارائه امکانات مختلف و تخصصی نرم افزار در حوزه مالی و مدیریتی، رضایت مشتریان را به میزان قابل توجهی جلب کند. از آنجایی که امروزه میزان استفاده از تلفن همراه زیاد است، اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس با عرضه نسخه رایگان اندروید و ios یکی از محبوبترین نرم افزارهای حسابداری شخصی است که متقاضیان خاص خودش را دارد. با مراجعه به سایت به نشانی زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

parmisit.com

4.    نرم افزارهای حسابداری پیوست

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای حسابداری معروف، گروه نرم افزاری پیوست با 15 سال سابقه با هدف تولید طیف وسیعی از محصولات نرم افزاری و در جهت مکانیزه کردن حوزه های مختلف مالی و اداری است. مهمترین دلیل محبوبیت نرم افزار پیوست پشتیبانی نسبتاً کامل و پوشش طیف وسیعی از نیاز نرم افزاری کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ و دولتی همچون دیوان محاسبات کشوری است. همچنین میزان انعطاف پذیری نرم افزار پیوست موجب استقرار و پیاده سازی در بسیاری از شرکت های ایرانی  شده است. گروه نرم افزاری پیوست با توجه به ظرفیت فنی کارشناسان خود و با اتکاء به تنوع در تولید و ارائه محصولات نرم افزاری جهت پاسخگویی به نیاز خریداران خود با توجه به ابعاد و اهداف سازمان، راه حل های متمایزی را طراحی و ارائه می کنند. با مراجعه به سایت نرم افزار پیوست از دیگر ویژگی های نرم افزار حسابداری پیوست مطلع شوید.

payvast.com


5. نرم افزارهای حسابداری و مالی سانیران

شرکت فرا پرداش ساینا فعالیت خود را در قالب تحلیل و طراحی نرم افزارهای تخصصی در حوزه نرم افزار مالی و نرم افزارهای مدیریت پروژه شروع نموده است . همچنین این شرکت همواره مقوله تحقیق و توسعه را در کنار فعالیتهای جاری خود دنبال نموده است تا مهمترین هدف سازمان را که همان رضایتمندی مشریان می باشد را پوشش دهد. از جمله تواناییهای بخش نرم افزار این شرکت، طراحی، تحلیل و آنالیز سیستمهای جامع یکپارچه مالی است. این شرکت پس از سالها تجربه تک تک اعضای شرکت در زمینه نرم افزارهای یکپارچه برتر کشور، این مهم را به عنوان یک تخصص و یک فرآیند اصلی در فعالیتهای شرکت جای داده است. لذا شاید بتوان برترین نکته مثبت مجموعه نرم افزارهای این سازمان را استفاده از تجربیات عینی و واقعی از سیستمهای نمونه کشور بیان داشت.

6.    نرم افزارهای حسابداری تدبیر

نرم افزار مالی و اداری تدبیر حاصل تلاش دو ساله تیم کارشناس شرکت پردازش موازی سامان است که فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده و تا به امروز که دو دهه از ارائه اولین نسخه نرم افزارهای حسابداری تدبیر می گذرد، برخورداری از امکانات مورد نیاز مدیران مالی و حسابداران موجب شده روز به روز بر افزایش تعداد مشتریان آن تاثیر بگذارد و شرکتهای بزرگی همچون گلدیران و سام سرویس از کاربران رضایت مند از کیفیت بالای نرم افزارهای حسابداری تدبیر باشند. نصب و راه اندازی نرم افزارهای مالی و اداری تدبیر با پاسخگویی شفاف و جلب رضایت مشتری در راس اهداف خود و همچنین همگام بودن با تکنولوژی روز در جهت توسعه امکانات حرفه ای خود کوشیده است و به منظور خدمات رسانی و مدیریت مالی در کسب و کارهای کوچک، به تازه گی نرم افزار تدبیر لایت را به عنوان جدیدترین محصول خود طراحی و معرفی کرده است. با مراجعه به سایت نرم افزار تدبیر به نشانی زیر اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

sppcco.com

7.    نرم افزارهای حسابداری هلو

شرکت نرم افزار هلو بیش از 20 سال است که با به کارگیری کارشناسان مجرب و حرفه ای اقدام به طراحی و تولید نرم افزار حسابداری هلو به شکل تخصصی برای اصناف فروشگاهی و کسب و کارهای کوچک کرده است که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه بوده است. دلیل این امر به کارگیری نیروهای مجرب و حرفه ای برنامه نویسی نرم افزار هلو و پشتیبانی از بیش از 200 گروه شغلی مختلف است. همچنین امکانات گسترده نرم افزار هلو در کنار قیمت ارزان و خدمات مشاوره ای به مشتریان باعث محبوبیت نرم افزار هلو شده است. نرم افزار حسابداری هلو با دو امکان خرید و دانلود رایگان برای شرکت های متوسط و کوچک توانسته است پاسخگوی نیاز مدیریت و محاسبات مالی باشد. شما هم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:

holoo.co.ir

8.    نرم افزارهای حسابداری محک

نزدیک به 10 سال از طراحی و تولید موفق نرم افزار حسابداری محک می گذرد و با توسعه و ارتقاء کیفی انواع نرم افزار مالی خود به کمک نیروهای متخصص مخصوصا در حوزه شرکتی و فروشگاهی توانسته اند اعتمادسازی مطلوب  و قابل قبولی را کسب کنند و به عنوان برندی دوست داشتنی و خوشنام شناخته بشوند. از دیگر افتخارات گروه محک، تولید نرم افزار کیف پول محک به عنوان یکی از نرم افزارهای حسابداری رایگان شخصی می باشد. پلتفرم موبایل نرم افزار حسابداری شخصی کیف پول برای راحتی و کاربردی تر شدن در هر زمان و مکان ساخته شده است و برای دریافت راحت می توانید به نشانی اینترنتی محک مراجعه کنید.

mahaksoft.com

9.    نرم افزارهای حسابداری قیاس

تولید کننده گان نرم افزار حسابداری قیاس بیش از دو دهه است که در حوزه های مختلف تولیدی، بازرگانی و خدماتی اقدام به تولید نرم افزارهای حسابداری می کنند و خوشبختانه با بهره مندی از تکنولوژی های به روز در طراحی و توسعه نرم افزار حسابداری به خوبی توانسته اند نظر حسابداران را به سمت خود جلب کنند. در کنار پیاده سازی نرم افزار حسابداری قیاس در کسب و کارهای کوچک، طراحی اندروید نرم افزار حسابداری، آن هم به شکل رایگان امکان دسترسی راحت کاربران به  اطلاعات را به وجود آورده است. در کنار امکان اطلاع از امکانات ماژول های نرم افزار حسابداری قیاس به شکل نسخه دمو، آموزش و پشتیبانی حرفه ای موجب رضایت مشتریان از امکانات نرم افزار حسابداری قیاس شده است. اگر می خواهید بدانید چه امکانات دیگر یموجب محبوبیت نرم افزار حسابداری قیاس شده است می توانید به وبسایت قیاس مراجعه کنید.

gheyas.com

10.    نرم افزارهای حسابداری شایگان

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای حسابداری مربوط به شایگان سیستم است که در بازار با نام " حسابگر" تولید و عرضه می شود. فعالیت شایگان سیستم در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری از سال 1370 می باشد که در نسحه های مختلف حسابداری شرکتی و با نام هایی همچون حسابگر اموال، حسابگر بازرگانی و حسابگر صنعتی در کنار نرم افزار حسابداری فروشگاه ها و اصناف شناخته شده و در رده مشهورترین تولید کنندگان نرم افزار حسابداری در کشور قرار دارد. یکی دیگر از موفقیت های شایگان سیستم، کسب جایزه «استاندارد اعتماد مشتریان» در سال 92 و در نهمین اجلاس ناپک است. برای دسترسی به جزئیات بیشتر در زمینه نرم افزارهای حسابداری شایگان می توانید به وبسایت زیر مراجعه کنید.

shygunsys.net

11.    نرم افزارهای حسابداری آرین سیستم

یکی از معتبرترین تولیدکنندگان نرم افزار مالی حسابداری و اداری، شرکت آرین سیستم است که بیش از یک دهه از فعالیت آن با هدف یکپارچه سازی سازمان های بزرگ می گذرد و قدرت سازماندهی ArianERP موجب شده سازمان و شرکت های بزرگی همچون ستاد عتبات عالیات و استیل اخوان با استقرار نرم افزار آرین سیستم سالها شاهد نتایج مطلوب از یکپارچگی واحد مالی و اداری خود باشد. آرین سیستم در کنار تولید نرم افزار در حوزه های بازرگانی، مالی، تولید، منابع انسانی و حوزه تولید، با طراحی و تولید نرم افزار حسابداری شرکتی توانسته است پاسخگوی نیاز مدیریت مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط نیز باشد. در سایت بسیتر تخصصی تر و جامع به امکانات نرم افزار حسابداری آرین سیستم اشاره شده است.

www.ariansystem.net

شما همراهان محترم نیز می توانید با در میان گذاشتن تجربیات خود در زمینه خرید نرم افزارهای حسابداری از شرکت های مطرح تولید کننده نرم افزار مالی در حوزه های مختلف همچون سازمانی، شخصی و شرکتی با ما در در جهت ارتقاء کیفی توسعه نرم افزار حسابداری شرکتی در ارتباط باشید.
منبع : فارس نیوز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.